ica psykologen var god dröj....

ja tror att ja jobbar i fel branch!!
idag ringde en av mina kunder å grät i telefon å va upprörd över att ja inte va på jobbet för hon behövde prata..
jag svarade att jag har all tid i världen å prata nu,men då svarar hon att hon vet inte riktigt va hon ska säga å att hon nog mest va i behov av en riktig emma kram :)
känns fint att veta att man tydligen gör nytta på ICA hahah fast lite läskit oxå!!
senaste veckorna har jag ju vart jävligt låg å ibland känns det som att många vänner rasar i hop för att jag inte pallar att vara tillgänglig på samma sätt som vanligt å nu ska jag tydligen inte heller kunna vara ledig en dag utan att mina kunder bryter ihop ?! :)

nå ja gått folk ja jobbar igen imorgon! kanske ska öppna en sido business me själavård för kunderna?
de kanske låter konstigt men ja tror att ja har nån konstig dragningskraft för de händer ganska ofta att kunder berättar om sina problem för mig :) ja vet mycket om folk på söder ....

har pratat me min fina vackra mormor idag,hon har vart lite orolig för att ja inte har hört av mig..
de va skönt för hon förstod direkt varför jag har velat vara ifred,hon e likadan!
hon e så interligent min mormor å varm och hennes hjärta e större än världen
nu har jag även berättat om tatueringen för henne (har ju vart lite orolig över hur hon skulle reagera)
hon tog det mycket bra å tycker att de ska bli kul att se den :)

nu ska jag viga resten av dan/kvällen till att umgås med min tv :)


2000 mästarnas mästare 1an
2300 navy cis 3an
2000 på liv å död 4+
 men detta går ju inte får ju spela in lite ser jag ... har dessutom två timmar inspelat från dagen...
natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0