från ångest till okej,allt som behövdes va en söt tant :)

bet ju av en tand när ja va uppe i saxnäs å när ja kom hem ringde jag såklart till min tandläkare.
att åka till tandläkaren e inte en favorit syselsättning direkt....
ja har en ganska kraftig tandläkar skräck (tack tullinge folktandvård för det!)
under säkert 6-7 år vägrade jag att gå till tandläkaren vilket resulterade i "jävligt ont"
en av mina kunder på jobbet har haft egen praktik och tipsade om en privatklinik där hon kände personalen,
här e personalen framförallt inriktad på folk med skräck :)
för att göra en lång historia kort...så började jag ta tag i mina sunkiga tänder hos en urgullig tjej,som oxå har fått mig att tycka att de e ganska okej att gå till tandis : )  de e inget jag tycker e skitkul men nu gör jag det regelbundet!
hur som hällst,när jag ringde för att boka tid fik ja veta att nhatalie har slutat...
ja fick direkt ångest å har mått dåligt som fan inför dagens besök :/
men så fort ja träffade cicci så släpte all oro!! vilken fantastisk människa,å så sjukt duktig på sitt jobb,hon får helt klart högsta betyg!!
nu skulle man ju bara önska att de inte behövde kosta så snuskiga pengar oxå :)
jaja snart e jag ändå uppe i högkostnads summan så då blir det ju billigare yey!!!

nu e emma lugn igen :)!

Kommentarer
Postat av: YASMIN

Ja, det är självklart DU Emma jag menade. Blir så glad av dina fina, stöttande kramar! Det värmer oehört mycket. Tack tack tack fina du! (:

Haha "bra blogg" du är så söt!



Haha jasså?! Fan vad cool vi är. Riktiga kändisar ju (; Du är nog coolare, du fick ju åtminstone vara med i filmen!



Läste nyss att du har tandläkarskräck. Och att du tackar Tullinges folktandvård för det. Det ligger ju i Botkyrka, där jag bor. Vart bor du då? Nära eller? (:

2010-03-19 @ 09:17:38
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

haha jaa men folk fattar ju inte det :D

allt bra med dig då?

du jobbar imorgon va?

kramar <3

2010-03-19 @ 18:15:50
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0