en dildo i röven å en spark i skrevet de förtjänar han! :)

sliten som få!
de har vart ett par långa dagar på rad nu,idag har jag jobbat stängning eftersom ja e så jävla snäll :)
imorn  skulle jag gärna sova till typ sent eller gärna hela dagen,men.... imorn er konfirmation hela dan,så ja ska va aptidigt i kyrkan å sen va där typ hela dagen...
nåväl ja får väl sova på söndag

förresten ja får väl vara glad över att man lever!!
me min kundkrätts så kan man inte va helt säker på sånna grejer...
japp jugge gubben e i full fart igen!
han e fan helt skadad! i torsdags kallade han mig svin å sen loskade han mot mig,
hade han träffat då hade ja fan sängt honom!!
nu jävlar tänker ja spela samma spel,vill han köra nått jävla maffia spel då har han fasen börjat jiddra me fel brud!
samtidigt vill ja ju inte sänka mig till hanns jävla "hink å spade" fasoner!!
hum kluven som fan! och lite nervös! ja tycker att han e otrevlig å orimlig
ja vi får se va som händer! de blir väl inprovisation nästa gång vi ses....

Kommentarer
Postat av: Tess

Va!? Vem fan är det?

2010-03-27 @ 12:09:09
Postat av: emma

jugge snubben som har hotat mig förr,du vet vem det är ska förklara nästa gång vi ses..

han terroriserar även dragana å de e fan INTE ok! ja e ju iallafall ganska kaxig å brukar kunna reta upp folk,men dragana,HALLÅ!!!

2010-03-27 @ 18:11:01
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hmm..det finns en jag tänker på men han brukar va trevlig, så det e nog inte han då..

2010-04-01 @ 23:04:37
Postat av: emma

tess ja ska visa dig.. han e ju inte otrevlig varje gång han e inne å inte mot alla,bara väl utvalda :)

men jag har alltid tyckt att han e ganska dryg lixom...

2010-04-02 @ 00:03:46
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: tess

Ok, du får förklara på onsdag, lr ännu bättre om han e där,hehe

2010-04-04 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0