de gör ont!

dom senaste dagarna har jag saknat min far så de gör ont i kroppen!
ja vet inte varför jag känner så här nu? ja menar klart jag  brukar saknar min pappa men de va länge sen de gjorde så ont,han har ju lixom inte funnits på 13 år och  9 månader eller ca 5000 dagar! fan FEMTUSEN DAGAR de e ju snuskit lång tid ju!
nåja nu glider jag från ämnet... ja vet inte heller va jag vill ha sagt me detta inlägget??
möjligtvis e de en förklaring till varför jag e arg,bitter,hård å grinig just nu!
ja kan inte göra nått åt det å ingen annan heller,de blir snart bättre,hoppas jag...
de lär nog dock bli en vecka då jag kräver mycket ensamhet å egentid med mina tankar
(jag e inte sån som skjuter tankarna åt sidan,de e livsfarligt! nä de e bara att ta tjuren vid hornen å bearbeta tankarna direkt!)
veckan kommer bli jobb (måste varese ja vill eller inte) å mycke sömn...och kvälls promenader (frisk luft rensar huvudet! å me lite flyt hoppar nått kilo av kroppen oxå :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Du kanske skulle behövt honom nu, därför du saknar honom mer just nu..vad vet jag..men jag tror att även om han inte är här så är han med dej!

2010-03-16 @ 13:19:04
Postat av: emma

ja tess de kanske e så det är!

ja har funderaat över om de har me gadden att göra ? ja e ju ett känslomonster :)

2010-03-16 @ 14:54:52
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: tess

Ja det kanske det har..du blir ju påmind rätt ofta, hehe ;)

Jobbar inte me dej i morrn, har examination, men jag jobbar helgen

2010-03-16 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0