fejan åter igen the shit!

okej saker å ting tar konstiga vändningar och mänskligheten visar sin godhet...
va hos min mor å roland och lämnade tillbax bilen idag,fick då veta att roland inte va helt pigg
å att han mått dåligt flera mornar i rad å nu va han osäker på om han verkligen skulle kunna skjutsa till nynäs
på torsdag :/
paniken började krypa igen,ångest inför att behöva åka kommunalt i typ 2000 år ...
eller betala typ 7-800 i taxi avgift
ja tänkte att fejan har ju gjort underverk förr,så ja la en status om hurvida de fanns nån som va sugen på att skjutsa...tänkte man vet ju aldrig ja har ju ändå 535 vänner på fejan å nån kanske ska åt samma håll eller gillar att köra bil...

fick någraretsamma kommentarer å några halv bra,innan min lur ringde :)
min fina  vän åsa undrade när men insåg att hon tyvärr fortfarande jobbade då,men bad mig ta de soft en stund medans hon kollade runt lite :)
10 minuter senare hade ja en ny vän på fejan som oxå blir min chauför på torsdag :)

asså ja å wessan har träffats en gång tidigare då vi va ett jäng å kolla på raw, även då fick ja faktiskt skjuts av honom :)
nåväl en snäll människa som ställer upp! iofs får han ju en slant men ändå :)
hoppas att han får det tillbax om inte av mig av nån annnan

de e ju de jag alltid säger när folk säger till mig att ja alltid e så snäll å ställer upp å dom nojjar över hur dom ska kunna återgälda...ja brukar alltid säga -om du inte kan hälpa mig eller ge igen till mig,va då snäll mot en annan medmänniska-
för om vi alla e goda mot varandra så får vi ju alltid tillbaka den godhet vi ger på något vänster :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken tur, du får ju inte missa gotland :)



haha aa fyran är fin men det är skit svårt :S

i och för sig det har jag inte tänkt på,

Fan emma nu gav du mig underklädes problem också haha :)

2010-06-21 @ 11:12:40
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0