ja e ju oxå en prinsessa!

jaha så va dom äntligen gifta,prinsen å prinsessan...
ja som hade bestämt mig för att ja va anti kunde inte riktigt hålla mig i från att smygtitta lite..
ja asså tvn har stått på i bakrunden under dan,å visst måste ja medge,
me tanke på att ja e en romantiker å en sucker :)
att de va vackert å sagolikt!
viktoria å mamma silvia va mycket vackra! maddes klänning va urful ! å om vi nu ändå betala kalaset kunde vi väl ha givigt en slant till för att även daniels mamma kunde ha fått lite styling hjälp å en vacker klänning!

jaja skönt å se att dom e kära å lyckliga! de e ju de viktigaste...

även om ja e anti så tycker ja att de e grymt coolt att en av mina vänner va me å sjöng i kyrkan! fatta hur bra man e då!!!!
grattis erika! ja e stolt över dig!!
dessutom känns de ju härligt att veta om jag nån gång mot all förmodan skulle gifta mig i framtiden
så skulle jag få typ samma uppvaktning som prinsessan- giv ore take a little!-
nä de skulle bli ännu vackrare! ja känner ju många som sjunger vackert!

ja men nå väl leve kärleken!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa hans mamma borde verkligen fått hjälp :)



Såklart du får rabatt ;)

Jag ska försöka skynda mig att lära mig att klippa,

men vågra du lägga ditt hår i mina händer ;D?

kram

2010-06-21 @ 11:13:49
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0