middag någon? :)

känns skönt att mina vänner slåss om att ha mig som middagsgäst :)
idag har jag vart hos bror å emma ja å så söt ungen förståss :)
vi käkade grymt gott faktiskt,kycklingfile`me färsk potatis å massor av sallad mmm

nu sitter jag å kollar på mitt stora feta grekiska bröllop..ja inte mitt alltså för ja e ju varken grek eller nära giftemål :)
så himla rolig film!! ja uppskattar faktiskt bäst roliga filmer varför gråta när man kan skratta?
får se va som händer i helgen?! måste verkligen ta tag i mig själv å göra en storstädning av lägengeten..
sen borde jag ta en sväng till min mormor,hum,, undrar om ja ska äta middag där imorn? :)
eller ska ja bara ta de lugnt å pilla mig i naveln hela dagen??
fasen de låter ju fantastiskt!! nåja jag har ju SEMESTER så ja behöver ju inte känna mig tvingad till något :)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vet inte han va lång och hade blåa ögon tror jag :?

har du en bra semester då :D?

kram

2010-06-19 @ 14:46:14
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0