ja e ganska dålig :)

ja försökte verkligen komma upp i tid idag för att ta mig ner till tullinge gård,men...
ja va trött, sängen va skön,klockorna lyckades inte ringa sig igenom min tablett dimma
(japp de e "pundar veckan")
när ja väl kom ur sängen så va de lixom redan sent,så ja gick ut å stekte på balkongen :)
ikväll har jag lyckats bjuda in mig själv på middag hos thess,daniel å jakob :)
äh de va faktiskt thess som sa - då räknar ja in dig i middagsplanen- fast de va ju planerat :)
de blir nog inte så sent ikväll för imorn bör ja verkligen ta mig till tg för att träffa konfisarna :)

nä nu ska jag ut på balkongen en stund till.. de gäller ju att passa på när den stora gula e framme!!!!

fridens på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0