jo men visst

ja e verkligen periodare just nu e jag shoppoholic :)
de kan gå typ ett år utan att jag handlar mer än de ja verkligen behöver typ nya skor,jobbkläder,eller underkläder...
senaste tre veckorna har jag handlat kläder för flera tusen :)å ja har inte ens packat upp dom från påsarna !!!
nåväl ja mår ju bra av det å ja har råd + ja behöver nya kläder  :)

imorgon e det ett stort event nere på tullinge gård (vid kyrkan)
"mina" fina ungdommar har skapat nått riktigt coolt, "tullinge summerbreak"
en konsert å nyktert evenemang för ungdommarna som slutar skolan..
som de ser ut så kommer de bli över 100 ungdommar :)
vanligtvis brukar jag räknas som ungdom men i morgon åker jag dit som vuxen  haha
åh ja hoppas verkligen att de blir superbra å att vi slipper bråk å fylla å att de e bra musik (17 olika band)

kom dit om ni känner för det...

Kommentarer
Postat av: Emma

du är inte gammal :):)

jag vet kommer inte ikväll :(

kram

2010-06-16 @ 21:31:48
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0