carpe diem! imorn kanske de inte finns en dag att fånga...

va hos tandläkaren i morse, fick en ny tandläkare han va både trevlig å duktig,ja tror att han e väldigt nyexeminerad?! de stör mig inte! han e nogrann  å dubbelkollar de han gör me min andra tandläkare (ja antar att hon e typ handledare åt honom)
i dag bestämde dom att jag va så trevlig så dom ska dela på mig hahah dom vill bara ha mina pängar dom jävlarna :)
räkningen idag (å lite från förra gången) gick på 4600 fast ja betalade bara 1600 :)
japp de går ganska snabbt att komma upp i högkostnads summan å sen blir det väldigt mycket billigare
i love it!!! dessutom e min tandläkare fantastisk,hon skiter ju i var i från pengarna kommer ,om de e från mig eller försäkringskassan så därför plannerar vi lite extra arbeten under året..de gäller ju att passa på att bli snygg i käfta när de inte e fullt pris :)

känns som om ja har ont överallt..
dels har ju bedövningen släpt å då känns de ju alltid typ som om dom kört omkring me en långtradare i käften på en :)
dessutom klämde ja fingret på jobbet så nu e nageln blå och de dunkar å gör ont som fan :(
ryggen har keffat ihop å tagit knät me sig...
men men de finns ju folk som har de MYCKET värre...
mina tankar går till thess å hennes far,måtte han klara sig!!!
tankarna finns även hos en annan vän,en underbar vän som fick ett jobbigt besked i veckan...
eller igentligen e de ingen fara ännu så länge, inte va man vet i alla fall..
men dom har hittat cellförändringar hos henne så nu ska hon till läkaren å ta massa prover osv..
fan hon e så ung! inte fasen ska väl en så ung människa kunna ha canser?! ja vägrar!!
nu ska vi inte måla fan på väggen,de behöver ju inte alls va något..
hur fan stöttar man en vän i en sån sitts? va säger man?
nä ursh!
ja blir så deppig av att skriva nu så jag skiter i det!!
over and out....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0