gotland 2010

fick svart på vitt idag att jag kommer hålla i ledarutbildningen på gotlandslägret
ja gör det  tillsammans me bästa bettan å elin,å ja tror att de kommer bli super bra...hoppas jag :)
vi drar ju om typ tre veckor,jag jobbar en å en halv vecka till så innan dess kan vi ju glömma allt som heter planering me tanke på hur ja jobbar... när jag väl går på semester drar bettan iväg på audition för en skola i göteborg å om de går som vi vill så e hon borta större delen av veckan,så vi har typ tre dar att leka med fastdå ska de ju funka för elin oxå...å om de inte va nog jobbit så vill ju även johan vara med under planeringen å han har ju konfirmanderna på förmiddagarna så japp de kommer nog bli bra :)
får vi bara första kanske dom två första dagarna planerade så löser sig ju resten under veckan hahah
tur att vi känner varandra bra å att vi har gjort de förrut ..å har gamla anteckningar :)
äh de kommer att bli super :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0