tisdag...hela dagen

i natt har jag kännt mig som en jävla småbarns morsa! har vaknat typ en gång i timmen hela natten å morgonen,
halsen kliar,näsan rinner å ögonen svider..pollen kanske?! fast ja har ju feber oxå så ja vet inte riktigt!
ska bara ta de soft idag så får vi se hur de känns i kväll...
hatar å va sjuk,ja får krupp när ja inte kan jobba! de e typ skönt att ligga hemma ett par dar sen klättrar ja lixom på väggarna!!
e ja bara uppe på benen så tänker ja fan jobba!!

skulle behöva åka å köpa nya skor men hur fan ska ja palla det??
får se om de blir en tripp  i eftermiddag...typ till huddinge eller tumba för längre pallar ja fan inte :)

på söndag har vi klassåterträff me låg-högstadie klassen..dom flesta verkar vara på så de blir nog roligt!
folk verkar va jävligt framgångsrika,stadgade,osv osv haha kanske dax att hitta på lite bra nöd ljug :)
ja menar alla vet väl att jag e förlovad me en prinns i afrika å att jag e mång miljadär fast ja vill ju inte skryta om det :) hahah nä ja e ganska nöjd me mitt liv faktiskt!
nä nu ska jag äta lunch å sen ska jag fortsätta att göra absolut ingenting :)

ps plus poäng till söta emma som faktiskt kommenterar! ni andra e fortfarande änna jävla snåljåpar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0