summer break was the shit! :)

vilken super dag de har vart idag!
när jag vaknat startade jag dagen med nån timme steeek i solen OCH passade på att
prata lite skit me min fina mormor :)
ja vet att de betyder jätte mycket för henne när man ringer å de e kul å prata me henne :)
ja kan typ snacka om allt me min mormor även fast hon e gammal i ålder så e hon inte gammal å grå i sinnet !!
okej hon har lite svårt för allt nytt modernt tekniskt typ datorer å it å sånt hahah vi undviker å diskutera sånt..
ibland säger hon " jaha har du sett/gjort de på de där internettet" :) hahah hon e så söt <3

sen åkte jag ner till summer break... de va super kul å MYYYCKE folk i alla åldrar,mycke gammla ansikten :)
fasen va mycke fina goa ungdommar de finns i tullinge me omnejd å så musikaliska dom är och modiga som vågar!
fan ungdommar får ju alltid skit för allt men ja möter så jävla mycke bra ungdommar i de jobb ja gör för kyrkan å tidigare när jag har jobbat på umdomsgård å så vidare så ja vet att de e bullshit!
90% av dagens ungdommar e super å dom som ser ut att vara mindre super e fan oxå bra om man bara ängnar lite tid åt dom å ger dom lite kärlek :) sen finns de ju alltid en å annan hopplös jävel men de e ju inte så mycke man kan göra åt det :)
hur som hellst STOR ELOGE till alla som har vart me å organiserat,å sponsrat å till alla artister,å till alla som kom å gjorde kvällen super!!
nu ska jag gå å sova så ja kommer upp till morgondagens konfa läsning :)

Kommentarer
Postat av: Emma

rätt emma :)

dagens ungomar är super,

och vi har tur som har dig :)



Daniel haha, han plockar upp varor på dagarna :S

skit pinsamt ju haha :)

kram

2010-06-17 @ 10:26:55
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0