rasist eller inte?

BOTKYRKABYGGEN  e  ju smyg rassar ju!
ja får medelande från bb varje gång dom har en ledig lägenhet som passar mig,
inte för att jag e sugen på att flytta just nu men man vet ju aldrig :)
eller jo för ja funderar på att medela intresse för ett nybygge som ska stå klart våren 2011
mest för att de skulle vara skönt att bo i nybygge...
fast de e klart de beror ju på va hyran hamnar på...
jo varför utalar jag mig om att dom skulle vara smyg rassar? jo för att de skiljer sjukt mycke pengar i hyra beroende på vart du bor
en 2a på 45 kvadrat i fitja centrum typ en minut från tuben kostar 3400kr/månad
medans...
min 1a på 43 kvadrat i tullinge typ 10 minuter från tåghelvettet (som aldrig e i tid å slutar att gå tidigt :) )
betalar jag  4000 kr/månad för
VARFÖR DÅ?? jo för att de e finare att bo i tullinge?
okej de kanske skiljer i när husen bygdes io fs men va fasen mitt hus bygdes 92 tror jag å de räknas fortfarande som nybygt tror jag :)
hahah skämt ju! ja umgås me folk som typ inte ens va födda 92 lixom!!!

ja ja skit samma... natti natti

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Hahaha,ja det är ju stor skillnad på "Skit och pannkaka" det har jag alltid sagt =) Hörru,jag tänkte skicka ett mess till dig och föreslå en dejt men i sista sekund tittade jag på klockan och såg att den bara var halv 11 så jag lyckades hejda mig i sista sekund,haha ! För inte fan vågar jag ju skicka iväg ett mess så där tidigt till dig inte! Men om du inte har nåt inplanerat idag så hör av dig så kanske vi kan ta en lätt fika eller nåt?=) Det är på sin plats nu anser jag! Kramizar !

2010-06-15 @ 11:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0