over and out för alltid tror jag....

funderar på att sluta blogga...
de känns ju meningslöst,typ som att ja inte har nått vettigt att säga längre,å uppenbarligen e de jag skriver ointressant eftersom ingen kommenterar å antalet läsare sjunker :(
fasen ja som gillade mina läsare! har alltid tyckt att de e roligt att kommentera (diskutera) fram å tillbaka med andra bloggare,ja gillar när folk ger sin åsikt både positiv eller negativ kritik eller värdering
ja vill ju veta hur andra tänker å resonerar de e ju på så sett man själv utvecklas,man lär av andra lixom..
klart man kan skriva ändå å skita i om andra läser eller va dom tycker men de känns så meningslöst,ja vet ju va ja tycker eller  vad å när jag e glad,arg eller ledsen över,men ja vet inte va andra tänker ju

nåväl får se hur ja gör.... många av mina läsare vet ja ju vilka de är å de e ju vänner som ja träffar ändå...
dom som aldrig givigt sig till känna vet ja inget om så de kan jag ju inte göra nått åt,synd att jag aldrig fick en chans att lära känna er, att ja aldrig fick veta hur ni tycker å tänker...

de som svider mest e hur ja ska kunna hålla kontakten me min nyfunna lillasyster ;)
yasmin hur ska vi lösa detta?? vi ska ju lixom bli stadsminister/rar ihop :)
har du facebook eller?? adda mig i så fall -emma gottardis-
kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Neeeej! Sluta inte, jag VET att jag suger på att kommentera, men jag läser iaf ;)

2010-06-11 @ 08:33:31
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Sarah

Eller hur!! sluta inte!!!!

2010-06-11 @ 21:25:45
URL: http://sarahbackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0