ops ja erkänner ...kanske inte behöver allt ja köpt dom senaste veckorna :)

åkte in till stan idag för att köpa ett nytt antivirus program,när ja stod där kom ja på att jag även e i behov av en ny mus för den ja har e cp...å brevid musarna så hängde det sånna inkoplingsbara "siffer bord"
skit smidigt för jag har ju en bärbar å jag HATAR att typ betala räkningar på min dator för de e jobbigt:)
tjejen i kassan erbjöd mig nått medlemskort så nästa gång man handlar får man 10% rabatt så ja blev medlem
å då behövde ja inte betala idag utan ja får de på räkning...vilket gjorde att ja kunde shoppa lite istället..eller shoppa ganska mycket!
haha ja har ju inte ens packat upp allt ja köpte förra veckan..så ja behövde säkert
2 tröjor,en tunika,ett linne en pyamas å massor av underkläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0