om ja inte kan sova ,då e nått fel på riktigt!

ojoj hur ska detta gå?...
blir ju hämtad klockan 0500 i natt/mårgon bitti, för att åka till gotland...
vanligtvis brukar jag ju gå å lägga mig typ kl 0500  så ja vet inte riktigt hur ja ska få ihop detta?? :)
när vi åker till saxnäs går ja ju aldrig å lägger mig men då har man ju 12 timmar bussresa att sova på+ att man kommer upp vid 19-21   så sen ska man ju typ gå å sova lixom... nu har man 2(?) timmar båtresa å 2(?) timmar bussresa att sova på,vi ska vara på gården typ till lunch sen ska man va vaken pigg å trevlig i typ 12 timmar utan sömn me typ 50 fjortisar :/
asså ja vet ju att ja inte kommer kunna sova i natt,möjligtvis slumra nån timme på soffan till nån halvdålig film?!
tanken va ju att ja skulle ha sovit länge idag men ja har ju knappt kunnat sova alls! :(
har mest legat å snurrat hela natten.... SURT!
jaja skit samma nu ska jag ut i solen..
sen måste jag packa å städa OCH lämna bilen..och så ska jag hälsa på sara på hennes jobb ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en underbar resa vännen :)



haha dte blev inget makeup 6 han fick inte ens en god natt puss!! ;)

kramar på dig <33

2010-06-23 @ 23:34:21
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0