okej jag har sugit hårt på att uppdatera...

men ni suger ju på att kommentera så nu ere jämt :)
de har igentligen inte hänt så mycket å de e väl därför ja inte har uppdaterat heller :)

i söndags hade vi våran återträff ...för 15 år sen slutade 27 stycken hormonstinna ungdommar 9an på falkberg..
15 år senare träffas typ hälften av oss (måste ju ha vart dom som e snyggast å framgångsrikast kom vi fram till..ja eller dom som inte har något =mycke fritid )
några e ju utspridda så att avståndet ligger i vägen så att säga...
en på irland
en i malmö
en på gotland (tror vi)
en vet vi inte alls (misstänker norra sverige nån stanns)
ett par vart sjuka precis till helgen :(
3-4 st va redan uppbokade på diverse resor,bröllop å andra festligheter
2-3 st jobbade
sen va de ju jänget som bara sket i att komma...
inte för att ja har så mycket gemensamt me folk men en eftermiddag i solen/middag på restaurang ,vart 5 år tycker jag att ja kan avara åt folk jag har spenderat typ varje dag i 9 år med...
att ta reda på hur folk mår,status,arbete,prata gammla minnen osv tycker jag kan vara roligt!
varför kommer man då inte undrra jag?
handlar det om att vissa tycker att de e så jobbigt att ses för att man känner sig rynkig,flint å misslyckad eller e de för att man inte vill träffa folk
e de så jävla farligt att bjuda till lite? de handlar ju lixom om några timmar!!
ja ja skit samma vi som va där hade ju trevligt !!
mycke alkohol blev det så dagen har vart jävligt seeeeeg!


för att uppdatera er så kan jag ju medela att efter föregående vecka så e jag mega stolt över min bäbis som lyckades uppnå sina mål i ryssland
hon kom hem med ett BRONS i höger arm å GULD i vänster arm så nu e hon europa mästare hör ni inte hur mäktigt de låter!!! hallå hur många kan skryta me det lixom?
haha jag får nöja mig me att skryta om att sarah e min bäbis :)
finns ju många fördelar me att umgås me sarah inte nog me att hon är en fantastisk människa och en underbar vän... sporten hon utövar har ju vissa fördelar, ja menar hon kommer hem från tävling å vips dyker det upp massa kort på fejan,kort som e rena porren för mig som älskar armar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0