<3

haha okej de verkar ju som om ett par i allafall uppskattar mitt bloggande :)
bara en sån sak som att anso tar sig tid att läsa de jag har att skriva,får mig att känna mig hedrad som fan :)
ja menar hur fan hinner du?? 47 ungar var av den nyaste e typ en kvart gammal haha anso din sötnöt du har min fullaste förståelse för att du inte hinner kommentera :)
å sarah sveriges stolthet! vem fan kan skryta med att en vacker europa mästarinna läser ens tankar?
nä de e väl bara att ta sig i kragen å blogga vidare tydligen :)

idag på jobbet fick ja veta att en av mina kollegor håller på att gifta bort mig tydligen :)
haha ja va ska man säga ? de e skönt när nån annan gör jobbet åt en :)

ja jobbar bara TVÅ DAGAR till sen e jag fri några veckor S.E.M.E.S.T.E.R.!!!! jäääää fint som fan lixom!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill göra något med dig nåndag på din semester!!! Dricka vin (!!!) och prata om allt å inget och äta något gott!!! Vore väl inte så dumt :-) Hör av dig när/om du har tid å lust för det!



Glömmer aldrig den dagen jag gick över en stund till dig dagen innan jag åkte till Italien, 2-3timmar kändes som 2-3minuter...

Det blir ju lätt så när man har roligt :-) Pusss

2010-06-12 @ 10:13:29
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Sarah

Jag ska börja träna igen, men ska släppa lite på mina dieter. VIll inte leva i en "låda" av krav och måsten... så jag har gärna några härliga dagar med dig i sommar =)=)

2010-06-13 @ 12:14:47
URL: http://sarahbackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0