gotland 2010 i mitt hjärta

under ens vandring i livet möter man så mycket människor, vissa sätter starkare spår i ens hjärta än andra!
man lär sig så mycket om man bara är öppen å villig att lyssna å diskutera med andra människor..
jag har aldrig någonsin brytt mig om ålder,kön,hudfärg,eller bagage på folk omkring mig ..
ja har lika kul med fjortonåriga grabbar som jag har me 50 åringar,så länge dom har nått innanför pannbenet eller något som intresserar mig eller roar mig :)
e man bara öppen för alla å lägger sina fördommar åt sidan så vinner man så mycket!!!

under gotlands veckan så har jag helt klart umgåtts mer me vissa än andra :)
så speciellt tack till johan,erik,elin,bettan,rolf,martin å ng, hoppas att ja inte glömde nån nu :)
fast detta e ju människor ja även vanligtvis umgås med så de finns andra som satt djupare spår hos mig!
ja skulle vilja hävda att de framförallt är två fantastiska grabbar :)
hade ALDRIG haft ett så roligt läger utan dom!!!!
dessutom har vi delat så mycket på så kort tid...
tack jonny å söder!!!! :)
tack jonny för att du litade på mig å för att du va så öppen! ja känner mig hedrad!
att få chansen att dela så mycket med en människa,att få följa någon som förändras så otroligt mycket på ett så positivt sett,å på så kort tid är fantastiskt!
att kunna skratta med någon man nyss lärt känna,vara knäppa ihop,dela svåra minnen,å dessutom saker som händer helt oförberätt ...ja kan inte förklara hur sjukt de känns :)
vi knöt våra band snabbt och ja tror att en händelse knöt dom även för framtiden!
ja kan inte förklara känslan av att möta jonny på benen den där kvällen efter att han nästan skrämt mig till döds :)
de va lixom ren å skär lycka att se honom stå där,välmående å samma skämtsamma stil som vanligt!
du skrämde mig som fan! gör aldrig om det e du söt my little brother from another mother :)
hoppas att ja har satt nått positivt spår hos dessa fantastiska grabbar !!
ni har i alla fall satt spår hos mig!
wadaaaa

gotlands bästa låt :)
http://www.youtube.com/watch?v=umudI_aRESg


bjussar på lite kort oxå :)



midsommar på ekegården..vår fina stång :)



några tokstollar va ute mitt i natten å vände stongen upp å ner,hur bilderna hamnade på min lur e en gåta :)






de e även ett mysterium hur dessa två hamnade på bild,ja e helt övertygad om att dom sov hela natten !!! :)


hahahhahahhahaha




här hängde vi ganska ofta...ute på parkeringen (rökhörnan) i solen å fantastiskt sälskap :)


vuxna män som trivs :)hahha



"allrummet" i ledarlängan,de e där man hänger i sköna soffor,de e där man snackar skit,kommer på dumma ideer,smider planer,äter onyttigheter,å plannerar morgondagen...


e de upptaget där så får man inprovisera ... mmm andaktsplanering kl0300 på golvet i ett apvarmt rum :)

Kommentarer
Postat av: Emma

fan vad kul ni verkar ha haft det :):)

saknar dig på jobbet :(



tack så nu kommer jag till 110% bli frisör :D

kramar

2010-07-04 @ 21:56:32
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0