ljuset vinner alltid över mörkret glöm aldrig det!

shit va alla har vart sjuka å på sjukhus denna veckan! :(
först min kollegas "svärfar" hoppas att han snart vaknar! ge inte upp även om de ser mörkt ut de kommer ljusna,de måste det!!!

sen åker en annan kollega in på sjukan me nå snurr på hjärtat
nästa vecka ska ytterligare en kollega in på sjukan å oppereras
mitt i allt åker min sötbebis in på sjukhuset men världens bästa emelie mår bra nu
tack gode Gud för det  <3
idag får ja veta att min fina kollega å bäbis`s mamma ligger på sjukhus :(
ursh å fy! hoppas att de inte e nått farligt!!!
näe nästa vecka vill ja fasen bara ha bra händelser! ja kräver det faktiskt!
ja e så jäkla trött på allt skit nu!!!

fick iofs lite ljus i vardagen i dag :)
har vart på födelsedagspartaj idag efter jobbet hos fina emma som blev 24 år idag
grattis!!! å tack alla fina människor som va där!
så trevliga,goa,ärliga å speciella människor...
nu ska jag sova puss på er

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack emma för att du alltid finns där :)

mamma har fått komma hem nu som tur :D

kram <3

2010-07-25 @ 20:29:43
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0