fredan som Gud glömde men satan kom ihåg!

kanske e bäst att ja kastar in ett inlägg här å berättar att allt e okej (iaf för nu) me fastermosters lilla solstråle! :)
hon börjar bli sig själv igen å har fått lämna akuten...

idag har vart e förjävlig dag!
ja va trött som ett as när ja kom till jobbet dessutom möts jag av en urplockad färskdisk...IGEN!
samma som förra veckan..börjar bli fett less på att allt pajjar!!!
lyckades i alla fall efter mycket om å men få dit jouren,inte snyggingen dessvärre :( hahah
han ville/kunde/fick igentligen inte hjälpa oss me problemet vi hade men efter lite hundögon så enades vi om att han hjälpte oss om vi hjälpte till så de gjorde vi såklart!
nu får vi hoppas att diskhelvettet håller!!!!
de värsta e att nu ligger vi fett efter i arbetet,vilket innebär att ja kommer ligga efter hela helgen å
me tanke på att chefen kommer på måndag så vill man ju lixom att allt ska va på topp :)
shit ja kommer få jobba ihjäl mig! och dessutom ska jag på en födelsedagsfest imorn,vilket igentligen inte riktigt passar just denna helg men va fan de e ju massa underbara vänner som ska dit,folk som ja knapt träffar annars!!!
de ska bli sjukt kul att träffa grabbarna :)
nä nu ere dags att sova eftersom ja dessutom låvat att komma in tidigare till jobbet imorn :/
va fan låva ja de för?? måste vart packad!!!

btw jävla kollegor ja har varända en e ju på semester jobbar ju bara me massa muppar ju! bortsett från väldigt få! fattar inte varför min chef har anställt halva samhall å en tredjedel av kompetenstorget
ja dom e väl förvisso billiga men gaaaaaaaaaaaa!!!!! ja blir galen de e ju som att jobba på ett dagis för utvecklingsstörda ungar typ
några undantag finns de ju emma tex hon e en av mina bäbisar å hon förgyller verkligen mina jobbpass!!
vi har kul ihop när vi jobbar hon e jätteduktig å hon gör inte 2000 tabbar/skift ;)
marija e oxå en favorit fast på ett konstigt sett, hon mest gapar å skriker å e surig men  ja har ju lärt mig att hantera det å finner de numera ganska underhållande :)
sen finns de dom som e helt okej å sen finns de ju några som e helt jävla katastrof!!
nu finns de viss risk för att ja kommer låta rasistisk...
men för fan de går ju inte att jobba me folk som inte kan svenska!!!
va man än säger så säger dom jaaaa..å sen har dom inte fattat ändå, asså halva min arbetstid går åt till att rätta till fel som "dom" gjort och förklara för "dom"  för 18onde gången hur dom ska göra
asså ja har inte tålamod för att rita å beskriva me charader hur dom ska göra sitt jobb!
ja pratar typ lika bra italienska som vissa av mina "kollegor" pratar svenska å ja skulle ALDRIG drömma om att ta ett jobb i en matbutik i italien! å ja skulle framförallt inte ta jobb som kassörska i en matbutik i italien!
aaaaaaa nu blev ja upprörd oxå! fan...
nä nu en cigg å sen gonatt

Kommentarer
Postat av: Emma

naw så söt :)

jag har ju lärt mig allt av den bäste ;)

kramar till dig emma

2010-07-25 @ 20:29:02
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0