dagens utmärkelser :)

dagens mupp , går idag till mig själv :)
kund kvinna i ca 30 års åldern ska handla me kort i min kassa,hon fumlar lite me kortet å säger något ohörbart
innan hon får kortet på plats,hon ser fullkomligt bortkommen ut när hon läser i terminalen hur hon ska göra
(dvs slå kod å godkänna:) å eftersom hon ser lite "turistig" ut så säger jag till henne
"can you please press the  okej button, the green one"
hon tittar lite konstigt på mig men godkänner beloppet...
medans hon står å packar kommer hennes kompis in och frågar om hon e klar snart,varpå hon svarar
"ja jag ska bara packa i dom sista grejerna så kan vi gå" ...på svenska alltså :)
hahah bortgjord kassörska!!
hon tittar på mig,ler och lämnar butiken..å ja skrattade åt mig själv :)

dagens tistel går till idioten som e ansvarig för att våra jävla kylar å frysar "pajar" så fort de blir varmt ute!
ja e så jävla less på att alltid jobba över,tömma kylar å frysar,fylla kylar å frysar+ behöva lyssna på alla kunders gnäll över att disken e tom å dom inte kan köpa de dom tänkte...
vems felet e vet ja inte riktigt?! kanske e de chefen som inte ser till att ha tillräckliga aggregat,eller så e de firman som hon anställde för att lösa problemet men uppenbarligen misslyckades?!
eller så e de bara så enkelt att kompressorn redan har sjungit sista värsen å e död!
hur som hellst blir problemet mitt å ja e less!!!!

dagens ros måste ju då gå till samma person ,eller grej eller vem som nu bär ansvaret för tisteln
gurra från hurre (vår kyl å frys reparatör firma) e både snygg å trevlig :)
vi träffas ganska mycket nu! vi har samma humor å vi börjar teamworka utan att behöva prata me varandra :)
han lär mig massa maskinprylar å han garvar åt hur less å sarkastisk jag är..
vi e båda sjukt svårväckta på morgonen då båda e natt ugglor (våra ungar skulle skrika sig till döds utan att vi vaknade)
om grejerna nu håller under resten av sommaren så har han gjort ett för bra jobb,då får ja skruva sönder nått
så vi får ses igen :)

Kommentarer
Postat av: Emma

jaså ;)

Då vet jag tills nästa gång,

vill ju inte störa :)

Kram <3

2010-07-22 @ 09:23:43
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0