lördag

har haft en grymt trevlig kväll!!!
först va vi å käkade mumsig pizza,och sen åkte vi hem till bettan
först roade vi oss me allsång :) mycket vackert vi e så förbannat musikaliska!
erik på piano johan på sång å en sån rund grej me massa cymbaler på  som man typ slår på :)
jag på sång å kastanjetter å bettan på sång :) shit vilket band !!

sen fick ja å bettan RÅ SPÖ i spelet alias men va fan erik å johan känner ju varandra sjukt väl å de e helt klart en fördel!! nästa gång ska vi göra andra lag de har dom låvat den dåliga förloraren..altså mig :)
hallå ja å bettan lyckade som mest förklara 8 ord på 1 1/2 minut,joan å erik fixade 13 ja TRETTON ord,helt grymt :)... kul spel dock,vi har skrattat mycket under kvällen :)

sen jag kom hem har jag roat mig me att prata me åsa en fin gammal kär vän å kollega :)
henne har ja skrivit om förr,en människa som va sjukt viktig under min uppväxt,hon e helt klart en anledning till att jag är den jag är idag,ja har henne att tacka för mycket :)
me facit i hand å vetskapen om va de gjorde för mig att hon fanns,lyssnade ,gav mig goda råd,gav mig kärlek,gav mig ansvar,va rak å ärlig,så e det nått som jag idag försöker ge tillbax eller föra vidare
de skiljer typ 10 år mellan mig å åsa ändå vände hon mig aldrig ryggen ja hängde mycke hos henne å kan tänka mig att jag ibland gick henne på nerverna :)
men hon lärde mig att inte vända ryggen till ungdommar som behöver lite vägledning :)

båda mina favvograbbar har försvunnit iväg på semester tror jag,å ja gillar de inte! :)
de e ju tomt utan dom!! ja älskar när de plingar till i fb-chatten
KOM HEM GRABBAR!! eller logga in i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh nu vill jag också ha pizza :)



ne vi satt på ett ställe längre bort men ändå,

nu kan vi gå ut och supa emma haha :D



vi sov inte ens i samma rum haha:P

<3

2010-07-18 @ 20:33:46
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0