nu ere helg!de regnar= ledig helg

igår fick jag en konstig fråga på jobbet...
en ganska konstig kvinna som handlar regelbundet hos oss frågade mig igår om ja kunde fläta hennes hår
för hon hade ingen som bodde hos henne å gjorde det å själv kan hon inte :)
å nu va hon ju så himla varm å svettig...nice!  ja fick snabba otrevliga bilder om hur jag stod å flätade hennes ganska långa tjocka brungråa svettiga hår...hämtade mig snabbt ur chocken å sa att ja tyvärr hade aldeless för mycket att göra å sen flydde jag :)
asså folk e fan konstiga :)

idag e jag ledig å imorn oxå men de har ni väl redan räknat ut me tanke på sunkvädret?!
så jävla trist!!! men men ja ska snart ner till mamma å hämta bilen å sen ska ja svulla pizza me några goa vänner :) mums!!!

imorgon så ska jag plannera ett project med 2 goa vänner de ska bli sjukt kul!
ja kan inte berätta så mycket om det ännu,eller kan kan ja väl men de vore ju dumt eftersom ja inte vet om de blir av eller inte :) men ja kan säga om att de handlar om ungdommar som "hamnat lite snett"
ja gillar igentligen inte att andvända de uttrycket för de stämmer verkligen inte på dom flesta av dom ungdommarna ja menar.. många e bara missförstådda,andra offer för apdåliga lärare,soctanter,eller föräldrar
dom har fasen inte hamnat snett dom har lixom tvingats dit! men hur som hellst så e vi 4 vänner som brinner för ungdommar å framför allt för dom som har de tufft,tillsammans har vi 4  jävligt mycke olika egenskaper,erfarenheter å jävligt olika bagage ,vilket ja tror är vår fördel :)
ja lovar att ja ska berätta mer sen så fort de känns rätt att berätta :)
kram på er

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas planeringen gick bra :D



eller hur skit äckliga höga killar som sa att dom skulle ta mig och vet inte vad :S

puss på dig med emma :D<3

2010-07-18 @ 20:32:46
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0