sliska i ensamhet

ja funderade över en grej igår oxå men då orkade ja inte blogga :)
på tåget hem hamnade jag brevid ett par i typ 20 (?) års åldern..
dom satt KONSTANT å pussades inte i sträck lixom utan mer varannan puss på kinden,handen,nacken,munnen,örat,anus..nää inte i anus eller inte va jag såg i alla fall...
asså de e väl ok att pussas lite kärleksfullt men va fan man behöver väl inte smacka så förbannat å dessutom ser de ju skittöntigt ut!!!! kan man inte sköta sånt hemma??
å nu tänker ni säkert- men dom va ju unga å kära-
ja må så vara,men ja känner fan folk som e yngre som inte e lika barnsliga(?)

idag tex åkte jag tåg me emma å hennes dennis å dom satt inte å idislade varandra :)
dom e kära ändå de e ja helt övertygad om,å man kan ju visa kärlek när man e ute bland folk utan slicka varandra i halsen eller va konstant på varandra,klart man kan ge varandra en kyss då å då eller hålla om varandra eller gå förbi å smeka en axel?!

ja har två vuxna människor i min närhet som har vart tillsammans länge,dom e t.o.m gifta,dom e sånna som ja får krupp på!!
dom kladdar jämt på varandra,måste promt sitta brevid varandra å hålla handen annars går jorden under!å  så fjantar dom sig med töntiga smeknamn å bäbispråk,sånt fixar ja fan inte!!
ja skiter väl i om dom pratar bebisspråk när dom sätter på varandra de e ju deras problem men va fan kan man inte uppföra sig bland folk eller???
och NEJ de e inte för att ja e singel å avis som ja resonerar så här!
jag har ALDRIG vart så själv när jag har vart i ett förhållande
URSH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0