solen över våra tak...

superdag! ja älskar solen å idag har jag suttit på balkongen i typ FYRA timmar å..pressat :)
shit ja tror att ja kommer få sota för det när ja ska sova för de hettar ganska bra redan nu lovely :)
har suttit å pratat i luren å så har jag läst en hel del!
ja har läst ut en bra bok idag så nu ska den och fyra andra grymma böcker vidare till emma..
så till er som läser "lill" emmas blogg så kommer hon fortsätta att missköta den för att hon läser bra böcker :)

idag har oxå vart en tänkar å problemlösar dag (?)
ja lider verkligen av att så många runt omkring mig har de tufft nu!
all kärlek till er mina fina vänner
världen e så jävla ond å vidrig å galen!!
men men i slutet får väl ändå alla sitt straff hoppas jag å om man lever "rätt" å men kärlek,vännskap å respekt
så tror jag att man lever ett lyckligare liv å belönas framöver!
ja måste i alla fall tro det..för att inte bli galen just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är den bästa tjejen ALLA kategorier!

2010-07-27 @ 23:27:22
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja du det har varit tufft... men nu blir det bara bättre hoppas och tror jag!



Haha det låter kul! Så kan jag göra med mormor fast då gäller det sms :)

2010-07-28 @ 20:58:36
URL: http://mcdfrida.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller hur allt är ditt fel emma :D



precis,

och jag kmr alltid finnas för dig :)

<3

2010-07-29 @ 21:28:02
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0