slut på semestern!


en dag kvar på semestern :/ja önskar mig verkligen sol å värme av hela mitt hjärta!!
ja fick iofs härligt väder under större delen av min semester å de va toppen!
men imorn vill ja verkligen njuta!!
borde igentligen diska,städa,tvätta å massa annat tråkigt men ska man behöva göra det sin sista semesterdag??
ja tycker att nån vänlig skäl borde göra de åt mig :)
dessutom skulle ja behöva sova typ 40 timmar !!
nu har lixom läger bakisen å konfhelg bakisen kommigt...ja e TRÖTT!!

fast sen tänker jag tillbaka på dom senaste veckorna å ler svtort!
herre gud vilket fantastiskt läger
å va härligt om massor av dom fina ungdommarna vill fortsätta i ug i höst!

folk frågar hur ja kan viga min semester till idiellt arbete för kyran...
svaret e enkelt!
de e underbart att få göra lite nytta,de e bra för själen,å ja
älskar det!
ja e med underbara människor å jag lär mig så mycke nytt både om andra å mig själv OCH livet!!

Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker bara det är bra att du kmr tillbaka :D

2010-07-07 @ 21:47:21
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0