inga muppar å inga tistlar bara rosenröda rosor!

idag har det vart en BRA dag på jobbet!!
har jobbat me båda mina bäbisar idag å de känns fantastiskt,ja å så mor oxå :)
så himla avslapnat att jobba me emma pemma,vi skrattar å har kul å timmarna springer iväg,
å hör å häpna arbetsresultatet blir så mycke bättre när man skrattar å har trevligt! tänk om andra kollegor kunde fatta det :) puss på dig emma,du förgyller min dag! <3

känns fantastiskt att sarah e tillbax igen! gumman jag har saknat dig så jäkla mycket!
nu e du hemma igen där  du hör hemma ;)

ja har inte så mycke mer att skriva idag..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så underbart att träffa dig igen! Många kramar!!!!

2010-07-27 @ 16:03:01
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Emma

naaw det där gjorde min dag att läsa emma :)

det är underbart att jobba med dig med,

vi är det nya super ica teamet ;)

Synd att andra inte inser det som du skriver,

då skulle det vara kul att jobba med alla andra oxå.

fast fortfarande bäst med dig :)

och så kommer det alltid att vara!

Puss på dig

<3

2010-07-29 @ 21:30:15
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0