håll i dina grejer eller underhåll mig

har haft en fantastisk söndag!
planneringen gick bra vi fick mycke gjort å vi tänker extremt lika å jobbar bra ihop !
projectet kommer att bli grymmans...
å anders bjöd på mumsiga schoklad kakor mmmmm :)

sen åkte vi hem till sara å oscar,dom håller på å renoverar sitt kök å medans ja va där så målade dom för fullt,
jag blev lite rastlös å bestämde mig för att pyssla lite:)
på bordet framför mig låg oscars snusdosa (grovsnus lös..mycke manligt! :)   )

till grejen hör att sara e en person som e sjukligt lila,om hon fick bestämma så skulle hela världen vara lila :)
detta e ett stående skämt mellan oss och ja kan väl påstå att jag å oscar kanske mobbar sara lite :)
ett tag efter dom flyttade ihop så fick oscar panik en morgon..
han vaknade,vek sitt lila täcke åt sidan å klev upp,gick in i badrummet gjorde de han behövde,tvätta händerna å torkade sig på sin lila handduk,gick in i köket tog en lila tallrik,en lila kopp me kaffe,en lila sked å ställde det på bordet me lila duk å lila underlägg,hälde upp yoggi å la i sylt och när han blandade så blev det.. ja lila så klart då skrek han rakt ut :)

sara har länge tjatat om en lila fondvägg i lägenheten å söt som hennes man e så har hon fått den...sen att de e väggen bakom den heltäckande garderoben e en annan sak  hahahhahah!!! humor!!!

hur som hellst tillbax till mitt pyssel :)



hahah manligt va?! ett tipps om du inte roar emma när hon e på besök så håll koll på din snusdosa!!!

snacka om att oscar kommer bli mobbad på jobbet imorn! :)
fast han såg stolt ut så ja tror att han gillar den! ja tror att han känner hur mycke kärlek de ligger bakom denna gåva :)
puss å kram på er !!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha fyfan vad roligt, jag satt verkligen och skratta när jag läste om hans morgon haha :)



Vad bra att planeringen gick super ;)

ni kommer verkligen lyckas med er plan :D



nej då jag sviker dig inte emma ;)



<3

2010-07-19 @ 09:49:28
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0