G= gemenskap

nu e dom konfirmerade alla 40 konfirmander,och jag e som en stolt mamma :)
man borde alltid få ha semester å va på läger me fantastiska ungdommar!!
ja vill ha johans jobb :)
de glädjer ens hjärta när man träffar sina favvo konfisar å man får sig ett par mysiga kramar,
å de styrker ens ego när dom berättar att man e viktig i deras liv...
då e livet så jävla värt!!!!!!!

skönt oxå att snygg andre kom när ja stod å prata me mina bodyguards så att ja fick skjuts hem...TACK ANDRE!

imorn blir de grillmiddag me goda vänner,de ska bli trevligt som fasen :)
sen e semestern snart slut :/ på torsdag kliver ja på igen....
imorn ska ja fan upp tidigt för att kladda på mig lite troppic oil å sätta mig på balkongen :)

puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0