fånga dagen

livet e så himla skört!
inget man tänker på dagligen,gjorde man de skulle man nog blin mupp!
men man blir påmind lite då å då...
en av mina kollegors "svärfar" har hamnat på sjukhus,så pass illa så han hamnat i respirator ..
ursch å fy de väcker helt klart tydliga minnen från min fars sista tid i "livet"
idag tror jag att respiratorn andvänds på ett helt annat sett än för 14 år sen?!
idag tror jag inte att de e lika mycket "slutet" utan mer för att ge en chans till livet,
en chans för organen att få vila å återhämta sig
ja håller i allafall alla tummar jag har på att dom lyckas väcka honom imorn å att han kan återhämta sig!!
kära läsare skicka lite positiv energi ni oxå så ska nog detta gå vägen!!
å hörni glöm inte att ta vara på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0