ångest!

fan nu e jag verkligen i en jobbig sitts!!
de som va sagt för idag va att mina vänner skulle äta middag å kolla på matchen å sen gå å bada...
själv skulle ja jobba,åka hem å äta lite snabbt(se slutet av matchen) å sen möta mina vänner vid badet
men nu har ju mina  vänner fyllat aningens :) och kommit av sig lite i tidsplaneringen så nu typ kl 0.30 ska dom bada..
ja vill verkligen träffa dom men de tar kanske 20-30 min till badet å de betyder att de kommer bli skitsent + att ja inte e jättesugen på att gå dit själv då de inte e så himla mysigt!!
ja har jobbat hela helgen å jobbar imorn oxå och ja e aptrött
MEN ja hatar verkligen att missa saker å ting ..ja får typ ångest!!! de känns skitjobbigt !!!
ja vet att jag gör rätt beslut när ja stannar hemma !
fast ja e sjukt sugen på att bara sätta mig i en taxi :)

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Jobbigt när man får beslutsångest ;-O Tycker inte heller om att missa saker, haha. Sjukt egentligen.

2010-07-12 @ 18:13:10
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: haha ja så kan det gå ;-D

2010-07-13 @ 19:57:13
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0