ja HATAR denna jävla vinter!!!!!!!!

normala människor har kunnat läsa,höra och se i all möjlig befintlig media sedan typ helgen
att de ska bli en jävla massa snö å svinkallt
 -tack ryssland för att ni delar med er! :/
men tänk att sl lyckades missa den infon...
varför ska jag som betalande resenär  va "ute i god tid"
eller vänta å vänta å vänta, å frysa å sen stå å trängas på ett överfullt tåg me en miljard andra sura människor???

nu tänker väl folk som ja har försökt tänka(snälla tankar)
typ men hur ska dom göra när de kommer massa snö?...dom gör ju så gott dom kan...
de e fan inte tillräckligt!!
ja skiter faktiskt i HUR dom löser sitt problem!
de e snö i sverige typ 3 månader varje jävla år fixa tåg som klarar av kylan,sätt värmeslingor i rälsen å ha personal som står å värmer växlarn..
mig kvittar det men LÖS PROBLEMET FÖRIHELVETTE!!!
ja betalar fan inte 700 spänn för att stå å vänta på ett tåg som alltid e sent,medans sl drar massa dåliga jävla ursäkter!
hade ja inte vart så tjock så hade ja fan plankat ! :)
ja har full förståelse för er som plankar!!!!
å ja har full förståelse för folk som tar bilen till jobbet!
för när man äntligen kommer "hem" me tåget så ska man dessutom behöva pulsa i en meter jävla lössnögegga ända hem,borde det inte vara prio ett att ploga trotoarerna???
e de rimligt att dom som promenerar ska behöva gå på bilvägen för att komma fram?
å vem får skulden NÄR nån blir överkörd??

eller så kan man vara helt överduktiga som botkyrka byggen...'
som skickar ut folk som skottar typ dygnet runt, i dag vaknade jag av att ja trodde nån va på väg in genom väggen  men dom hackade bara is från trappen (trappen sitter fast i min "sovrumms vägg" ja fast på utsidan såklart) min säng skakade!!! god jävla morgon lixom!!!

så nu har jag surat klart tror jag! :) dax att äta middag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahah du är så sjukt jävla söt å rolig Emma !!!! garvar högt! ha ha ha

2010-01-29 @ 23:10:53
URL: http://sarahbackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0