tjingeling

så nu ska jag ta en dusch å göra mig i ordning sen blir det en promenad till mamma för att äta middag..
så jävla nice att jag å min mamma har blivigt synkade i helger nu,vi har ju båda jobbat varannan helg å senaste typ 5 åren har vi ju jobbat olika helger,vilket suger hårt... men nu så har det ju vart 2 ojämna helger på rad så på mitt jobb höll vi kvar våra helger,vilket betyder att jag jobbade 2helger i rad...på min mammas jobb körde dom bara på varannan så hon byttte helg,å nu jobbar vi samma helg,och vi e då oxå ledig samma helg,vilket e grymt för nu kan vi ju ses för en middag:)


ps har fått hjälp me min tatuering så nu e det bara att beställa tid :)
nån som vet nån tatuerare som e duktig på att skriva...

Kommentarer
Postat av: YASMIN

Haha eller hur!? (;

Tycker faktiskt att det bör finnas fler människor som är omtänksamma. Alla har ju blivit som egoister nuförtiden...

2010-01-17 @ 17:35:29
URL: http://yasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0