tänk om ja va Stefano DiMera!

tänk om livet va som en sån amerikansk såpa?!
*tiden står still eller så går den apfort...för bebisar e ju bebisar jättelänge sen e dom ju helt plötsligt typ 15 :)
*ingen verkar igentligen ha ett jobb eller så jobbar dom jämt om de passar fast på ett konstigt sätt
*minnena e alltid som en film å helt i detalj..
*du tänker alltid högt!
*om nått går åt helvette så e de antingen en dröm eller så blir du ändå räddad
*du somnar å vaknar alltid fräch,nysminkad,å i snygga kläder å 10cm klack :)
*mycket få gånger är du på toan för att göra ettan eller tvåan...e du där ere för att böla,smita från nån eller för att du ska höra ett hemligt samtal :)
*man föds,å dör fast på lossas, kommer tillbax som nån annan fast kanske sig själv ändå ...
*alla har legat me alla,din bror e din far som blir din syster som har legat me din morfar som igentligen e din kusin som för två avsnitt sen dog  å nu har återuppstått som du... så vem e du ? :)
 I LÖÖÖV IT!!
har följt våra bästa år sen ja va typ 13 bast kanske  å ja tycker att serien e så jävla meningslös fast ändå så underbar...så jävla  nice att komma hem efter en sjuk dag på jobbet,där man har massa krav på sig å ska va tillgänglig för alla att kliva på... att då bara få komma hem å lägga sig på soffan å få stänga av hjärnan å dras me i alla sjuka storrys,de för mig e kvallitetstid !!!!:)
hade ja vart en såpakarrakter så hade jag vart   Stefano DiMera moahahahhaha
vem hade du vart??

klart de e mysigt att komma hem å prata lite skit me en polare! fast vissa dagar pallar ja inte...ja e så jävla trött på folk efter jobbet så ja pallar inte!!  mina lurar kan ringa i kanon här hemma men ja bara låter dom ringa för ja orkar bara inte!!!

http://www.youtube.com/watch?v=zRIbf6JqkNc&feature=fvst

bjussar på en grym låt idag, lyssnar på den nu! åh så mycke minnen :)
framför allt ger denna minnen av anne,en mycket kär vän,shit vilka guns brudar vi va :) detta e min absoluta guns favvo tätt följd av november rain...

nä nu ska ja sova för imorn ere ju dax att jobba igen blääääääääääääää

Kommentarer
Postat av: Emma

ja men jag använder allt jag har i väskan så måste ha dte haha XD

Ja men vilka dagar jobbar du så jag kan hälsa på dig med? :)

kram <3

2010-01-09 @ 10:21:37
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Annso

Jag följer också den där skitserien ;) Fastnade när jag väntade Julia sen des är det kört. Det som är så bra är att man kan missa en vecka utan att ha missat ngt :p



Jag har gjort såna där "vem är du" på fejjan, tror jag fick Hope, men det känns fel fel f el! Vem tycker du jag är ? :p

2010-01-10 @ 08:33:07
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0