tack för svar..

                         Frida om sovtisdag:
På vaden eller över skulderbladen :) de skulle vara snyggt! Kram


frida va söt å gav mig tips,TACK!
nu e de ju så att jag redan är tatuerad på höger vad å höger skulderblad,och tror därför att de kommer se helt muppit ut att göra på vänster sidan :) men ja har funderat på båda ställena, den som lever får se... beror ju kanske på hur tatueringen kommer att se ut...
min plan e att ta min info och min vilja å sen gå till studion, det är ju deras jobb å dom e proffs så dom kommer säkert komma me många bra förslag å sen får vi se vilket ja blir eld å lågor över :)

Kommentarer
Postat av: frida

Då vart det lite jobbigare.. ja det är ju just det, deras jobb. själv har jag en planerad i mitt huvud som jag vill ha på sidan av magen/ryggen!

2010-01-16 @ 22:19:24
URL: http://mcdfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0