jävla skit förkylning,dra åt helvette!!! :)

de gör sjuukt ont  i ryggen när ja hostar! undrar om ja har hostat sönder något?? kan man göra det??
nä nu ska jag ställa mig i en lååång varm dusch..eller den kanske inte blir jätte lång eftersom klockar e 0015,då kanske granntanterna blir arga å så klagar dom å sen blir ja vräkt....
en annan fråga.. ja har hört att man förlorar hjärnceller när man nyser, e de sant??
i så fall kommer ja snart va råkorkad för en stund sen nös ja 8 gånger på raken :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Kate!? Usch, henne tål jag inte!



Jag hoppas inte man förlorar hjärnceller när man nyser, isf borde jag ju vara hjärndöd nu,haha! Däremot har jag hört att om man håller inne nysningen så blir det ngn sorts baktryck i skallen, kanske det du har hört?

2010-01-11 @ 11:54:15
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Annso

Hehe kanske dags att släppa nysningarna fria? ;-)

2010-01-11 @ 16:20:38
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0