ja vill duscha i dusch å inte i dropp...

vaknade vid typ 7 i morse å låg vaken en timme å kunde verkligen inte somna om :( ja va nog förvisso inte helt vaken heller utan i nått konstigt mellanstadie...ja låg å lyssnade på rix morgonso (eller va de nu heter på radion)
dom hade massa diskutioner,oftast när jag hör sånt tänker jag -va tycker jag om det.. de måste ja blogga om-

ja känner tydligen mig själv väl! eftersom att att jag har messat min ena mobil från den andra va ja ska blogga om hahahha,sen kan jag ju idag i vaket stadie förstå riktigt va jag va ute efter..ja minns ju va diskutionen handlade om.. sånna offentliga duschar som man sätter igång me ett tryck å så kommer det vatten en viss tid å sen slutar den...asså ja hatar ju sånna duschar!!!!!
vissa lägergårdar har sånna-för att sparavatten å kostnader- asså NEJ ! man sparar inte på en sån uppfinning men gör emma arg å då duschar hon längre å dessutom håller ja igång vattnet även när ja tvålar in mig osv så fuck you! :)
tänk er själva kranjäveln e instäld på att köra en minut,å i sånna gamla duschar sitter en fjäder som blivigt rutten..vilket innebär att den sprutar vatten i typ 15 sek å sen droppar det bara...för sök att tvätta en meter hår i en sån dusch!!! när man dessutom vill "massera" ut shampo från håret,men man hinner ju knapt få upp händerna till huvudet innan vattnet slutar.... gaaaa nu förstår jag varför ja va arg i morse :) jag hatar sånna här duschar

tar tillfället i akt å grattar anso,1an kom 2an kom 345 bebisen e på gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0