ja gillar inte måndagar..

måndag e veckans värsta dag!!
alla e trötta å griniga å otrevliga när dom handlar,ungarna skriker å gapar,föräldrarna skriker å gapar...
alla e lixom trötta efter helgen å sura för att de e så långt kvar till nästa,ALLA måste handla för dom sket i det på söndagen:) köerna blir långa vilket leder till att alla blir ännu surare...
dessutom har folk noll koll,hur många "medges ej" har ja inte fått idag,alltså muppo har inga pengar på kontot,å samtliga reagerar likadant...
jag-det blir 784 kronor tack..... oj de medges inte,de finns inte tillräckligt me pengar på ditt kort..
kund-näe de e nå fel på din kassa,ja har ju massa pengar ju,pröva igen de måste va nåt annat fel-
jag-visst kan ja pröva igen,men medelandet säger att du inte har tillräckligt me pengar på kontot

"medges ej"..

jag -tyvärr de fungerade inte nu heller *jag tänker surprise!*
kundens sambo-men du älskling, vi tog ju in 12 helrör på krogen i lördags,å sen va ju du på ikea i söndags
kund-ja just det!  öh kan vi ta bort lite grejer,ja har hundra,två hundra 78 ...278 kronor kontant...
jag-självklart inga problem *skriker innombords* jävla nötter!!!

för  övrigt e allt bra!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej honey!



såg din kommentar på min blogg och ville bara säga att bli nyttig behöver inte innebära ett tråkigt liv. Jag lever nyttigt men också helt underbart! Att bli nyttigare kan innebära att sluta småäta, äta regelbundet, och självklart utesluta socker och onödiga kalorier (men att ha det på typ helger så man har nåt att längta till...)



Hör av dig till mig om du vill ha tips, råd eller vad som helst. Kram

2010-01-19 @ 18:17:11
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Mikalgunn

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 13:07:27
URL: http://mikalgunn.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0