härligt uppvaknande!

efter lång tids hostande å harklande är min hals helt kef!!
ja har sår i hela gomen å så långt "bak "man kan se om man gapar inte speciellt kul!!
men de värsta av allt är att gomseglet (heter det så den där grejen som hänger å dinglar??)
den grejen i allafall e svullen som fan.. vilket gör att den "ligger mot" tungan å de e fett irriterande!
de gör att det känns som om ja har nått å halsen å ibland känns det som ja inte får luft= läskigt!!!
detta gör att ja har ganska stora sömnproblem just nu..
denna vecka har jag försökt somna tidigt varje kväll för att jag e trött ,
men bara legat å snurrat fram till typ 5 rycket,helt värdelöst!
så va de även natten till idag...ja somnade nån gång vid 5 å vaknade till vid 7 hyperventilerandes eftersom att jag inte fick luft (så känndes det i alla fall)
ja tänker de blir nog bättre om ja dricker lite (har alltid en flaska med blandad saft vid sängen)
ja sätter mig upp i sängen, halvt vaken å groggy, skruvar av korken till flaskan
OCH VAKNAR AV ATT JAG HÄLLER SAFT ÖVER TYP HELA MIG SJÄLV!!!
jag har alltså lyckats somna om mellan att jag skruvar av korken å att ja för flaskan till munnen så att säga...
ja va INTE helt lycklig över detta kan jag säga!!!
med ett rusande hjärta, å fortfarande mycket snabb andning torkade ja av mig å somnade om ......

....för att vakna 4 timmar senare å göra mig i ordning för emelies ett års kalas
söta unge! säger jag bara :)
de va trevligt, mycke folk å god mat,sen va ju järnligan kvar  å efter att födelsedagsbarnet somnat,
lirade vi en "500" de va mycket länge sedan :)
nu ere dax att försöka sova,håll tummarna för att ja får sova fint... å tort  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0