görbortsigtv!

lets dance e ett så jävla ovärt program!
de e ju inget dans program, folk vill ju bara se dom minnst dansanta göra bort sig...
stå nu ert kast alla muppar som röstar på typ  skuttwilly å ingentaktallsbirro,jättebejbirabi å snubbelgudrun...
nu ska ni fan rösta kvar dom hela sesongen så blir de nog en rafflande final!...NOT!
nä fy fasen ja slutar nog kolla nu....inte för att ja e jätte fan av agneta men hon dansar ju i allafall,gör det vackert å hennes partner e ju helt klart bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa! Agneta hade ju bästa partnern :) Jättebejbirabi,hahaha!!! :) Den jag inte tål alls är ju "jag är snyggast/bäst/sexigast/ego Sauk...huuuu!

2010-01-29 @ 23:05:18
Postat av: Anonym

Postat av Tess...de försvann,haha

2010-01-29 @ 23:06:02
Postat av: emma

hahaha nä detta året suger faktiskt lets dance..

första året va bäst när man satt livrädd för att se om anna boks partner skulle göra några kast me henne

hihih ja ska fan oxå ställa upp i lets dance, ja ska bara bli känd först :)

2010-01-29 @ 23:34:58
Postat av: tess

Hahaha!! Ja å Magnus gillade jag ju :)

Lätt att jag skulle va me, lurar bara på hur jag ska bli känd...vi kanske ska slå ihop våra surfitte hjärnor å komma me nåt, haha :)

2010-01-29 @ 23:46:10
Postat av: emma

hahah ja vi kan ju va me i typ biggest looooser först å bli kända :)

eller nått jävla surfitteprogram....

2010-01-30 @ 00:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0