16/2 då smäller det! :)

nu ere bokat å klart,den 16 ska jag gadda mig igen :)
henke som ska gadda mig verkar störtskön,å han tände hårt på mina ide`r
han kom me massa egna förslag på hur han ska rita gadden,så han gör flera olika skisser å mailar dom till mig :)
så får jag välja å vraka..
måste säga att de känns jättebra! ja e helt övertygad om att de kommer bli skitsnyggt!!

sen har min chef beviljat min semester så v.9 blir det konfaläger uppe i saxnäs :)
nu ska jag kolla vidare på lets dance å sen ska ja fan sova!!
somnade ju lixomm typ 5 på soffan å gick upp 9, dessutom e ryggen helt död efter soffjäveln?en tung dag....
ska bara ta de soft hela helgen...SKÖÖÖNT!

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

haha mjo den dagen hon blir 18 lär hon aldrig komma ihåg haha (aa)

kram

2010-01-29 @ 21:37:33
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0