hihi ja vill va me i en såpa,ogilla nån å bli ett riktigt as! :)gode Gud hör min bön! hahahha

som ni redan vet så e jag en "våra bästa år"-oman
ja spelar in det varje dag(om ja inte försover mig,då blir jag skitarg )
efter vbå så visar dom nu gamla sesonger av top model...ja har aldrig följt den serien förut,
har lixom aldrig fattat grejen :)
fast nu tycker jag att de e roligt så nu e jag fast där oxå attans :)
i måndags körde dom igång en ny omgång å mitt spontana ord blir herre Gud!(vilket e två ord)
dels fattar jag inte grejen me allt jävla skrikande hela tiden??
typ..
aaaaaaahhhhhhhhhiiiiiii tyra mail!!!! post hallåååååååå iiiiiahaaaaaaaaaaaaaaaahhha (hysteriskt brud skrik)
två minuter senare...
*skriiiiiiiiiiiiiik* nu kom ju dommarna...
aaaaaaaaaaaaaaahhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiåååååååååå (ännu mer hysteriska) en stol.....
äh ni fattar om ni kollar på programmet,brudarna skriker för allt jämt å hela tiden.....varför kolla på det? ja de kan man verkligen fråga sig :)
nu e en tjej med som typ e född i en traktor,hade jag vart med i serien så hade jag nog skurit halsen av he ne!!!!
en riktig liten slyna som e så sjukt ego !!
i gårdagens avsnitt sammlades alla deltagare för ett litet möte om typ trivselregler i huset som dom delar..
någon poängterar att man kanske inte behöver duscha i en timme eftersom att alla vill ju hinna duscha,
mupp bruden säger då självklart att hon måste duscha i en timme för hon e så,folk försöker förklara att nu måste man ju visa hänsyn eftersom dom e flera men den lilla slynan fattar inte:)
i dagens avsnitt sitter samma brud i telefon i typ 3 timmar fast det står flera andra i kö för att oxå få ringa..
varpå man hör hennes mamma säga "få dom att förstå att du FÅR prata så länge du vill för du e ju en prinsessa"
hahha asså hallå hade jag vart där hade ja typ klipt hennes hår när hon sover OCH ritat mustach på henne med spritpenna,doppat hennes tandborste i toan (ett knep som magnus har lärt mig :) )
ja hade pepprat hennes fil å fisigt i hennes garderob :) hahah ja blir så vidrig runt sådana människor!!!
shit ja måste vara med i en såpa :)
tänk att typ va med i big brother- inlåst i 100 dagar me nån du inte tål,fy fan vilket monster jag skulle vara :)
framför allt om folk beter sig som bortskämda slynor sånt fixar jag inte!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

hhahahahhahahah du är så sjukt jävla rolig emmma, garvar högt när jag läser vad du skriver! hahah i var å varannat inlägg får du verkligen till det! hhahahahaha

2010-02-06 @ 08:13:53
URL: http://sarahbackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0