söndag

ja har en kund på jobbet som jag har,ja vi kan kalla det "svårt för" å det e nog ganska milt uttrykt :)
hon har X antal barn (många i allafall) ja har aldrig sett en man med henne,å hon släpar alltid på en liten unge
(antingen innuti eller utanpå lixom)..
hon har en vana att alltid komma typ 1955 (vi stänger 2000) då ska hon alltid storhandla..
eller iallafall de ja kallar för storhandla,fast det e väll hennes vecko shopping?!
eller nä för hon gör det typ 3 ggr i veckan altså handlar för mellan 1000 å 2000 kronor..
de e apjobbigt för hon e ju alltid helt förvirrad glömmer grejer håller på å kronglar me kvitton, kuponger, rabatter,fel varor,tappar grejer,vill att man ska ringa taxi åt henne..
å hon  e ALDRIG ute förns typ 2020 vilket betyder att vi får jobba gratis osv ...

idag slog hon fan alla rekord någonsin! idag handlade hon mitt i rusning,och för drygt 2000 kronor
(johan om du läser detta du som har lite problem med "drygt" hon handlade altså för ÖVER 2000 ;)
drar kortet å knappar koden..."medges ej"
hon ba va!? asså klart ja har pengar,öh tror jag i allafall...
hon får låna våran telefon (varför ska snål fi**an ringa från sin egen)
-oj de har visst dragits nån räkning  eller nått höhö ja hade visst bara 500 på kortet...-
*suck*
ja tar bort ALLA varor från kassan å ber henne lägga upp dom varor hon vill ha på bandet å lägga dom hon inte vill ha på ett vättigt sett i en vagn,varpå hon börjar kasta grejer över allt utan nån koll ,tappar grejer på golvet å strular som fan!!
när vi äntligen e klara tar det henne typ en kvart å packa..å sen kommer hon på att hon måste ha kontanter till nånting så då vill hon att jag köper tillbax ännu mer grejer!
*men suck jobbiga jävla människa!!!*
tror ni att hon över huvudtaget erbjöd sig att gå tillbax med varorna???,skulle inte tro det va!! även fast dom stod sjukt mycket i vägen å all personal va fast i kassan å de låg massa färskvaror i vagnen .....
hade hon frågat hade jag ALDRIG bätt henne gå tillbax me grejerna för de vore ju jävligt illa,men ja hade nog bätt henne bara köra in den i vårt kylager...men nä...

*asså ärligt ja har fan koll på att ja har pengar innan ja går å handlar
*shoppa mat på nätet vore ju nått för henne!
*........ äh ja orkar inte gnälla mer men.........

dagens pluss.. sl har typ  vart ganska duktiga idag :)
dagens minus..  mensverk (å va jag hatar mensverk)
dagens konstiga.. dom äldar i ett "bygghål" utanför mig å de ser ut som de ska va så( mycket välorganiserat)
dagens oårdning..ica södra station (inget har funkat,inget ligger på rätt platts osv osv)
dagens jobbiga... få in 17 bur å 3 halvpallar från lastbil till lager med 2 meter snögata imellan...tack fratt milos  finns!!!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Shit, det är såna som hon som gör att såna som jag får dåligt rykte ;) Men jag handlar ALDRIG utan att ha stenkoll på mitt konto!



Sv: Japp, det är ngn du känner. duckar och väntar på smällen

2010-02-22 @ 08:51:00
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: alicia

hahahhahahha jag vet vem du menar....hon är jobbig och äcklig. uschusch

2010-02-23 @ 01:49:11
URL: http://fashionmeup.se/alicia
Postat av: tess

Ja hon e sååå jobbig!!!! Så blir hon typ irritera när man säger till henne att det är stängt..kärring! Kan hennes man hjälpa henne å handla någon gång..lr kanske va "barnvakt" åt sina ungar när hon handlar..lr helt enkelt sluta göra henne på smällen!!!

2010-02-23 @ 21:19:26
Postat av: Sarah

hahahah jag vet vem du menar, nar jag e i kassan och hon handlar sa gar allt oftast mildt till, klart att hon e jobbigare an 98% av alla kunder men jag garvar bara. forstar inte hur vissa manniskor tanker !! ha ha ha.. du e saa rolig emms

2010-03-02 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0