skratta när du har chansen annars kanske man ofta får vara ledsen lixom..

riktigt dålig uppdatering!!
men ja har väl inte haft så mycket att skriva antar jag....

ja blir så farsinerad över att folk dömmer andra människor så fort, å tror att dom vet allt!
i söndags va några vänner till mig på väg hem från en liten skidtripp,helt plötsligt händer det som inte får hända,
bilen får sladd i 100km/h å voltar flera varv :/
alla  (utom bilen) hade änglavakt tack gode Gud för det!!!
alla mår alltså bra sånär som på nån stukad arm ett ömmande knä å lite blåmärken...
till denna storryn hör att bruno (min vän som äger bilen) lånade ut sin förra bil för typ ett år sen då samma sak hände även då fanns det helt onaturlig änglavakt för alla utom bilen...nu satt han förvisso med i bilen men de va inte han som körde..
ja fick veta om olyckan genom brunos status på fejan,där han skriver att ennu en av hanns bilar har blivit kvaddad av en polare,men att alla mår bra..
i vårt kompisjäng e det helt okej att skoja ganska hårt å friskt,å när man vet att alla mår bra så ser jag denna status som en inbjudan till skämt,å vi kastar lite bajs fram å tillbax :)
i morse hade brunos sambo(även hon en mycket god gammal vän) lagt en status om olyckan på fejan..
vi va fler från kompisjänget som kommenterade typ skönt att ni mår bra,men dax att byta vänner/låna aldrig en bil av bruno osv osv..varpå nån kompis till sanna (jag gissar ganska ny bekant,typ kollega) blir skit arg
å börjar skriva att vi e vidriga människor oempatiska å elaka....
men hallå i min värld gråter man när man e ledsen å skrattar när man e glad
mina vänner har överlevt en bilkrasch å jag e lycklig!! dessutom skulle man väl aldrig skriva så till nån man vet tar illa vid sig eller?!
allt e inte svart eller vitt...självklart kunde hon ha tatt illa vid sig men då kan man ju säga det på ett snyggare sätt!! eller be om ursäkt när man fått förklarat för sig hur de ligger till eller??
äh fattar inte ens att ja retar upp mig!!!
nu ska jag titta på inspelad dålig såpa,allt vesäntligt händer i salem (inte ett salem nära oss) :)


Kommentarer
Postat av: Annso

Jag kunde läsa, men det var jobbigt! :p



Jag förstår er/dig precis! Klart man måste kunna skämta om jobbiga grejer som gått väl! Fii fan vad jobbigt det skulle bli annars. Den människan som uttryckte sig så om er kan ju inte ha alla hästar hemma.



Kraaaam

2010-02-03 @ 08:43:21
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förlåt gumman,men jag tappade bort mej efter tredje raden så du får gärna ringa mej och berätta istället =) Kram på dej !

2010-02-03 @ 09:15:20
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0