aj,snark,suck,pust,blä,gonatt ,stör ej :)

förut har jag aldrig haft så här ont efter/av en tatuering,visst har det ömmat nån dag eller så
men inte så här!
jag har konstigt ont typ som träningsvärk :)
+att jag är öm å de gör ont när jag rör armen...skitkul å smörja in den..NOT!
dessutom är armen svullen å jätte varm!!!
säkert helt normalt,denna gadden skiljer sig ju lite från mina andra..
denna e väldigt mycke mer detalierad och välarbetad

ni som läser å e gaddade hur hade ni det??
eller e de så att man bara "glömt" hur det va ? :)

ska kanske tillägga att ja känner mig lite risig över lag hela jag,typ frusen å febrig
(fan de går ju nån skit på jobbet..JAG VILL VERKLIGEN INTE BLI SJUK!!)

nä ett par alvedon å ner under dunet... å sen sova tills jag MÅSTE  upp dvs typ 1330 :)
den som ringer från å med nu e DÖD!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
(smile= ja kommer inte döda på riktigt de va ett skoj men ja menar fullaste allvar!

funtar på att börja med telefontider :)
ja vill inte prata me folk innan jobbet för då sover jag eller e stressad
ja vill inte alltid prata me folk när ja kommer hem från jobbet (ja pratar ju lixom me muppon hela dagarna :)
när ja kommer hem vill jag äta i lugn å ro å sen brukar jag vilja titta på tv eller inspelad såpa ...
vanligtvis e jag på resande fot mellan 1440-1500 då pratar jag gärna eller 2045-2130
då e jag oxå idel öra ....
ja förlåt jag e muppig,osocial,surig,trött,less osv osv men de e vinter jag vaknar när våren kommer,
tills dess e det bara att gilla läget....
god natt

Kommentarer
Postat av: alicia

Haha jag är likadan, pallar aldirg pratai telefon när jag e hemma.. eller inte just nu iaf!

Spännande med nya tatueringen, vart har du gjort den?

Min ros gjorde ont som fan i typ två dagar, kändes precis som du säger, som träningsvärk + att den var svullen och öm.

Så det är nog helt vanblgit för lite större mer detaljerade tats :)

Kram

2010-02-18 @ 11:04:17
URL: http://fashionmeup.se/alicia
Postat av: YASMIN

Hahaha "konstigt ont som träningsvärk"! Klockrent haha!



Håller med dig till hundra. Vad vet vi egentligen vad som är rätt och fel. Finns inte facit på det. Finns inte skrivet svart på vitt. Det är vi människor som har genom tiden försökt ta reda på vad som är "rätt" och "fel", men jag tror starkt på att vi ändå inte vet.

Så hur ska, de vidriga mördarna kunna veta vad som är rätt och fel till fullo? Vad har de för rättighet att bara ta någons liv (som dessutom är sitt eget barn!), för att det har gjort något "fel".



Ååååh vi är så lika du och jag! Känner att vi har mkt gemensamt när det gäller synen på livet, på världen och människan.

Kram kram!

2010-02-18 @ 22:50:17
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jisses kvinna, en hel meter!! Fantastiskt!! Tror det är ngt sånt dottern längtar efter, tyvärr då hon är håröm så det står härliga till.



Jag har min på höger underarm, för det var den armen jag höll i när allt stängdes av och döden till slut var ett faktum.



2010-02-19 @ 01:20:58
URL: http://minatankar-minaord.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0