ja är som ja är!

jag är en översocial jävel,japp! men jag har oxå dagar som jag bara vill vara för mig själv...
jag har lärt mig på äldre år att jag måste göra så
eftersom att jag oftast går in i mina vänners liv både glädje å sorg till 100% oftast tills jag själv går under..
jag har gjort det så många gånger,satt mig själv åt sidan,skit i hur ja själv mår, så många har sagt till mig att jag inte bör göra så att jag måste lyssna till mig själv!
nu gör jag det :)
eftersom att jag har ett jobb och fritidsintressen som involverar att träffa massa folk så händer det ganska ofta att jag stänger in mig å inte vill prata med någon vissa av mina lediga dagar...
tyvärr brukar den dagen ofta sammanfalla med då ALLA vänner å familj,släkt,jobb,säljare,grannar å annat fanskap vill prata med mig :/
idag har mina lurar ringt säkert 20 gånger då bör tilläggas att den äldre generationen har nån ide om att ringa typ 1000 signaler...asså ja bor på 44 kvadrat har jag inte svarat efter fem signaler så e jag inte hemma,sitter å skiter,står i duschen eller så vill jag inte svara! har jag inte svarat på FEM signaler så e det ingen mening att fortsätta terra! :)
ja ser vem som ringer å jag ringer upp när jag vill!
efter att ha umgåtts med en (troligtvis psyksjuk) brud vid namn anna -som kunde ringa 15 ggr på en timme å skicka 40 sms på samma tid eftersom att inget var viktigare än hon ??? så har jag oxå utarbetat en liten teknik(framförallt om jag blir väckt av telefonen) om nån terrar å ringer gång på gång på gång å skickar sms osv så blir jag anti! vilket oftast brukar leda till att jag ABSOLUT inte ringer tillbax!
att känna mig instängd är bland det värsta jag vet!!!
lesen vänner att ja inte finns till 100% 365 dagar om året men de har ni fan inte rätt  att förutsätta heller
jag är bara människa!!!
jag har tagit avstånd av folk som inte respekterar mitt behov av egentid förr-inget jag vill göra,tråkit när de går så långt...men jag tvekar inte att göra det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0