vågar ni va kvar?

sjukt kul att logga in på bloggen idag :)
asså ja vet inte vad som har hänt men ja har haft JÄTTEMÅNGA -för mig i allafall- besökare idag,
å det e dessutom sånna härliga människor som lämnar kommentarer,de gillar jag :)
får väl se om dom kommer tillbax?! undrar hur dom/ni har hittat hit??
jaja de lär jag ju aldrig få veta :)

fasen ja som hade tängt att skriva om min skitdag....de e ju sånt man kan göra för sina typ 5 polare som läser  bloggen hahah äh va fan ni som e lite känsliga kan ju trycka på krysset uppe i högra hörnet om ni inte vill läsa vidare :)


redan igår började min mage muppa ur, så går det när man har en ligga-på-soffan-å -svulla-dag...
åt choklad å de tål jag inte på grund av laktosen (men jag älskar ju choklad så ibland äter jag å sen lider jag :)
ja åt nötter oxå,å de tål inte heller min mage eller i allafall inte alltid :)
+ att jag åt avocado vilket ja inte heller fixar igentligen men de älskar jag oxå...
hahah behöver jag säga att ja mådde SKIT dåligt eller :)
har skitit så mycket under natten å mårgonen så de känns som om nån eldar i röva på mig :)
hahah e ni fortfarande kvar alla läsare :) hahah

nä men ärligt nu mår jag mycke bättre!
ska kolla lite på tv sen ska jag försöka sova...
börjar bli lite irriterad över att tatueraren inte har mailat några skisser ännu!! de e ju inte långt kvar nu,på tisdag smäller det :)
om jag inte har hört något innan fredag så får jag väll trippa förbi tatoostudion efter jobbet,å hoppas på att dom inte tycker att jag e stressig:)

de börjar oxå dra ihop sig för årets första konfa läger:) söndag v.8 drar vi upp till saxnäs (9mil norr om vilhelmina)
jag har hört att det e ett jäng "jobbiga"grabbar som ska med ... dom ska sova i ett hus me mig å bettan så de lär nog bli bra grabbar av dom oxå :)
hahah ja gillar ju utmaningar så jag brukar alltid se ut några kaxiga grabbar direkt på resan,sen så ger jag dom mycket uppmärksamhet under veckan..positiv uppmärksamhet altså! kaxputtar brukar bara behöva kärlek å positiva vibbar ett par dagar så e dom rågoa sen :)
va fan om man ändå får skiten för allt som händer så kan man ju lika gärna göra skiten oxå :)
så tänker nog många i fjorton årsåldern,så tänkte i allafall jag :)
dom vill synas å höras,å då får dom det hos mig,fast på ett positivt sett innom rimliga gränser såklart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0