tuff helg...men me trevliga inslag

japp det har vart en hård helg på jobbet!
de e ju inte mycket som har vart som de ska på jobbet,allt från kabelbrand till trasiga kassor å pant maskiner till lata (?) kollegor...
hade jag inte haft den fantastiska milos som kollega under helgen så hade jag troligtvis stämplat ut å dragit!!
dels e han grymt duktig,han e snabb,kunnig,gör de han ska,inte rädd att ta i, å stark :)  dessutom har vi roligt ihop när vi jobbar :) milos om du mot all förmodan läser detta så,TACK!!

jo som sagt tidigare de har ju "brunnit" lite på jobbet i lördags,ute i maskinrummet altså
de va svårt att inte förstå att nått va fel när man öppnar dörren till maskinrummet å glasögonen typ immar igen qv värmen :)
å inte nog me det så kändes det på lukten att allt inte stod rätt till..ja jag e ju dotter till en maskinist :)
de luktade bränd maskin helt klart...ja ringde till våran meckfirma å ett par timmar senare kom han smilandes :)
japp samma MYCKET trevlliga SNYGGA meck som senast...
han höll på å fixa å dona bland maskinerna ett par timmar,för att sedan upplysa mig om att de va tur att ja ringde honom när ja gjorde... vi pratade lite om standarden på våra ganska gamla maskiner och konstaterade att vi nog kommer ses snart igen,varpå jag påpekade att vi lika gärna kan börja dejta direkt :)
han skrattade å hävdade att han skulle prioritera min arbetsplats i framtiden...
hahah äh lite måste man ju få skoja eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mne gud vilket kaos haha ;O

2010-02-10 @ 16:46:28
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0